Pages

Tuesday, January 6, 2015

Matlamat

Tahun baru setiap orang mesti ada azam. Aku tak nak letak perkataan 'azam' tu sebab nanti macam azam tinggal azam je. So dalam otak aku set, 'matlamat' yg mesti aku capai. Oh tahun lepas macam2 peristiwa berlaku. Walau bagaimanapun kita mesti bersyukur sebab masih diberi kesempatan untuk bernafas dan menggunakan nikmat yg Allah kurniakan.

So, tahun ni aku sasarkan beberapa perkara yg aku MESTI achieve:

1- Jaga solat
2- Journal publication
3- Siapkan thesis 
4- Pindah rumah baru by June 2015
5- Kurangkan online shopping
6- Nak aktif bersukan

Haha, yg #5 tu aku macam was-was lak boleh ke aku achieve ni??? Yelah, most of the time I shop for Ayra. Baju, kasut, breastpump accessories, toys, macam2 lagi lah. Kadang2 barang2 tu mana nak dapat kat Kluang ni haaa.. Nasib baik Ikea tak de buat online shopping & boleh deliver seluruh malaysia, selamat duit aku!


2 comments:

  1. hikhik..same la part no.5 tu xtahan dugaan sket.. paling kuat xlame lg duk umah dlm pantang..jari ni cepat jek nti nak klik sane sini.. tau2 parcel sampai :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hernee: haha, kannn... org pompuan memang suka shopping, tak dpt pegi kedai, online pun boleh..hujung jari je..

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com