Pages

Sunday, November 30, 2014

Melawa

Aku rasa lately sejak dah ada anak ni, aku macam dah tak melawa dah. Yelah, kalau keluar rumah tu aku nak senang pakai tudung awning express tu je. Korang tau tak, bila sebelum ada anak, husband aku tak prefer aku pakai tudung awning, katanya aku nampak mcm mak cik.  Tapi sekarang, sejak dah jadi mak orang, dia ok pulak sebab nak senang, ringkas dan cepat. Yelah, bila time anak meragam nak nenen ke apa, masa tu sangat2 berharga, kena pantas jadinya. Tak sompek den nak pakai shawl lilit2 dahhh. 

Kalau bab make up lagilah kan. Aku ni bukan yg suka make up pun. Just pakai compact powder utk shine control dan lip gloss je bagi bibir tak pucat. Jeles tengok mak2 orang lain melawa pakai dress, skirt, shawl lilit2, make up cun2. Macam mana diorang sempat buat semua tu eh? Aku kalau solat kat surau kalau boleh nak optimumkan masa supaya Ayra tak tunggu lama. I think for this period of time, sejak Ayra dah lasak nak suka tarik2 tudung, tudung awning express is the best solution. Tunggu Ayra besar sikit kot baru start melawa balik. Kesian husband aku, tengok bini sempoi sangat. Hee.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com