Pages

Wednesday, September 18, 2013

Heartbeat

Alhamdulillah, i managed to register at Klinik Ibu & Anak.
Glad that I am now entering motherhood.
To my surprise, the Dr said that I am now 9w4d pregnant according to my fetus size.
I thank Allah as I saw my fetus heartbeat.
Subhanallah, Allah dah tiupkan roh ke atas kandunganku.
"Tengok heartbeat dia, laju. Awak nampak?"
Aku angguk je sebab macam tak percaya.
I hope my morning sickness will go soon.
I can't wait to indulge again my favorite dishes.

3 comments:

  1. Roh ditiup masa 4bulan dear (16weeks and above), now Allah baru tiupkan nadi, tandanya ada nyawa, alhamdulillah :) walluahallam pasal roh tu sebab tu yang most ustaz2 kata...anyway syukur alhamdulillah, enjoy ur pregnancy!

    ReplyDelete
  2. Jay: hiks...oh ye?i ingat sama je..thanks sbb betulkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. taksilap i ade dlm ayat alquran dear hehe..i pun baru tau sbb husband bagitau..i igt bile ade heartbeat tu dah ade roh..rupenye at 4months baru ditiupkan :D

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com